.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماينده مجلس از عملكرد گردشگري در گيلان

نماينده مردم لاهيجان و سياهكل از عملكرد سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري گيلان انتقاد كرد. 
 
ايرج نديمي در گفت‌وگو با فارس ، با اشاره به وضعيت گردشگري در سال‌هاي بعد از انقلاب افزود: از ابتداي انقلاب تاكنون صنعت گردشگري با مسايل و مشكلات متعددي روبرو است كه بخشي از آن مربوط به گذشته است.
وي اظهار داشت: در گذشته با تعدد سازمان ايرانگردي و جهانگردي مواجه بوديم و نداشتن متولي امر در زمينه گردشگري باعث شده بود كه در رابطه با برنامه ريزي ها و سرمايه گذاري‌ها دچار مشكل اساسي شويم و لذا در سازمان گردشگري به دنبال يك تغيير نگاه بوديم.
نديمي درباره مشكلات گردشگري گيلان تصريح كرد: بعضي از نقاط گيلان داراي جاذبه‌هاي طبيعي است، اما هنوز جاذبه‌هاي تاريخي و طبيعي آن به درستي مديريت نشده كه بتواند براي جلب نظر سرمايه‌گذاران جذاب باشد، در حالي كه سرمايه گذاري در بخش گردشگري مي‌تواند درآمدزا باشد.
نماينده مردم لاهيجان و سياهكل ادامه داد: اكثر شهرهاي استان هتل ندارند و يا اينكه هتل‌ها استاندارد نيستند؛ ضمن اينكه نحوه سرويس دهي بعضي از هتل‌ها نيز مناسب نيست.
عضو هيئت رئيسه فراكسيون گردشگري مجلس، نبود حمل و نقل مناسب در بخش جاده، راه آهن و هواپيما را از موضوعات بحراني براي گردشگري استان دانست و متذكر شد: عدم امكانات مناسب در اين زمينه، تردد گردشگران را تحت تاثير خود قرار داده است.
نديمي با بيان اينكه منابع طبيعي بر سر راه توسعه گردشگري ايجاد مانع و مشكل مي‌كند، افزود: در تمام دنيا منابع طبيعي را ساماندهي و از منابع طبيعي در راستاي جذب گردشگري مانند پارك‌هاي جنگلي استفاده بهينه مي‌كنند.
نماينده مردم لاهيجان و سياهكل اظهار داشت: در ايران با طرح ساماندهي جنگل، جنگل نشينان را بيرون مي‌كنيم و از بردن امكانات مانند تاسيسات برق، جاده و آب در آن جلوگيري مي‌كنيم و با چنين تصويري گيلان در زمينه توسعه گردشگري با موانع و مشكلات روبرو است.
نديمي در پايان با انتقاد از عملكرد 14 ماهه سازمان گردشگري و ميراث فرهنگي گيلان تصريح كرد: در اين مدت، اين سازمان عملكرد مثبتي در حوزه گردشگري نداشته و توجهي به بخش ميراث فرهنگي در استان نشده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هوفر نقشی 20 مهر 1386
عالی .عالی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.937 seconds.